Hjælp! Loftet falder ned om ørene på mig...

... Bare rolig, så slemt er det ikke, men fik da opmærksomheden ..

Vi er ved at renovere kælderen, og i den forbindelse, har der været et fugtigt punkt, hvor pudset er faldet ned..

Jeg har forsøgt at dække det igen med sand mørtel men det er for tungt til at hæfte så længe det tørre, og tvivler på det bliver siddende når det ER tørt...

Hvad skal jeg bruge, for at fylde det ud igen?

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Nu er det selvfølgelig ikke så stort et område men jeg tror det ville hjælpe hvis du satte noge hønsenet op med nogle skruer så der er noget for mørtlen at holde fast i. Husk at vande det område du skal pudse så mørtlen ikke bliver udtørret for hurtigt.

Nu ved jeg ikke hvad du mener med sandmørtel. Du skal bruge bakkemørtel og jeg mener ikke der skal cement i. Hønsenet som perhans skriver hvis det er st større område, men dit ser meget småt ud. Og så kaster du små klatter op med murerske indtil du har sådan ca. 1-1.5 cm lag så går du ind og får din kaffe og en lille lur    Først herefter kan du kaste noget mere på hvis der er behov for det Og igen en lille lur   eller begynde at pudse det glat. 

Du forstår nok pointen. Lidt på lad det tørre noget og så lidt på igen, lad det tørre noget før du rører ved det.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis