Hjælp, vi har vandskade

Vi har et lille badeværelse vi fik renoveret tilbage i 2005. Vi har kun brugt badet lige efter mens det store badeværelse blev renoveret. Det lille bad er kun brugt ind i mellem siden. I 2010 konstaterede vi et vand udslip omkring det lille badeværelse og fik tjekket rør og kloak uden at finde utætheder, det kostede os kr. 4.000 som er mange penge for os. 

Nu kan min søn som har værelse op til det lille badeværelse konstatere at hans væg har været våd, han har brugt badet ind i mellem. Jeg tror at brusenichen er utæt, men ved ikke hvordan jeg skal forholde mig? 

Vi har kontaktet en byggesagkyndig, men han starter med en regning på kr. 4.000,- for en rapport. 

Vi har egentlig bare brug for at vide hvad jeg skal gøre, skal jeg fjerne fliser og finde utætheden, skal jeg kontakte muren som udførte opgaven, jeg tror nok murefirmaet er lukket?

Tilbage i 2010 kontaktede vi forsikringen, som så sendte den mand der bestilte et rørtjek, som så viste der ikke var utætheder og derfor skulle vi selv betale.

Det er et lille badeværelse på ca 4 m2 og gulvet er flat, dvs. når vi bader er der vand over det hele. Vi har låger for, men vandet løber i alle retninger. Er der nogen der har forslag til hvordan vi kan få vandet til kun at løbe ned i udløbet?


Ole
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det er helt tilbage til 04 du skal finde fejlen. Mureren har glemt at sikre mellem gulv og mur. Når I bader og vandet er overalt, ryger det i skillevæggen. Det er en ommer. Men det vil koste en del penge med en jurist at bevise det. Op med gulvet.


 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis