Ombygning af trailer. Skift af bunden.

Hejsa. 

Jeg ved godt det er camping gruppen her, men der er ikke en gruppe til trailer.

Jeg har fået en gammel trailer hvor bunden er rådnet væk. Fik så en ide om at man kunne smide en alu dørkplade i, i stedet for træningen inden den skal synes.

Men jeg kan simpelthen ikke finde nogle oplysninger om hvad man må og ikke må?

Er der nogen med erfaringer omkring det eller en eller anden venligt sjæl der har et link til noget lovgivning eller retningslinjer omkring Det?


vh.

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvorfor ikke bare købe en plade beregnet til brug som bund f.eks. en støbeplade.


fase

Jeg har skiftet 3-4 bunde i div. trailere. Nogle typer kan pladen skubbes ind i skinner når forenden afmonteres andre har et hav af 5 mm pop nittere der skal udbores. I den sidste type har jeg haft god held med at bore 5 mm hul i plade og 4,2 mm + skære 5 mm gevind ned i vange. Der bruges så undersænkede M 5 skruer. 

Den næste bliver min kammerats boogi trailer. Den har hul i bunden og jeg har vist lånt den så meget at det bliver resultatet. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Hej (: Jeg tror ikke det er mere kompliceret end at hvis du ikke kan træde igennem bunden eller der ikke er direkte hul ved syn tvivler jeg på at dette kunne blive et problem ved syn . Men om du vælger at skifte din bund med oe. træ eller en alu plade gør ingen forskel   


Hey,jeg ved ingenting men jeg lærer hurtigt (;
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis