Gratis kabel-tv..

Hmm.. kan det nu passe og er det mon tilladt. Nogen der har erfaring med denne her "dims" cool-technology.com/tvfrog/DK/a-50

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det lyder jo som en dårlig TV-Shop reklame fra 90erne. :-)

"Nej seriøst, det tager virkelig kun 10 sekunder og så er du i stand til at se lige hvad du vil."

"Du tænker sikkert at denne enhed er meget dyr... Forkert! TVFrog er i øjeblikket på tilbud til under $79,94 (~529 kroner)! Engangsbetaling - intet abonnement, ingen månedlige omkostninger."

Og deres argument om, at det skulle være lovligt holder vidst ikke helt vand. De kalder det ren "streaming" - derfor skulle det være lovligt. Men Popcorn Time er også en streaming side, og der er mange røget i problemer efter at have benyttet det.

Tror det er endnu en ting, der er lidt for god til at vær sand. Ud fra min 5 minutters research kan jeg konkludere, at du nok kan få noget streaming ud af den. Men fuld adgang til Netflix, HBO, og kabel kanaler er ikke en mulighed. Ikke gratis i hvert fald.

Frank, jeg tillader mig at fjerne linket fra dit indlæg. Det er tydeligvis spam og hvis du bemærker linket, så indeholder det en reference-kode. Ofte anvendes det i spam (og iøvrigt også alm. nyhedsbreve) til at kunne spore kliks tilbage til en emailadresse. Dermed får spammerne bekræftet, at din adresse eksisterer og at modtageren er aktiv. Så jeg sletter koden, så du ikke bliver overendt mere end højst nødvendigt   

Iøvrigt lagde jeg mærke til de mange (alt for) flotte kommentarer produktet har fået nederst på deres side. Det er ren snyd! Lavet så det ligner Facebook-kommentarer, men ingen links virker og det kommer IKKE fra rigtige Facebook-brugere.


Mvh. AllanE

Det er bare iorden - væk med det bras   Kunne jeg slette tråden gjorde jeg helst det. 

Det er direkte tyveri fra TV udbyderne, forudsat "boxen" skulle virke ude i det virkelige liv.

Frank, det ved du da godt man ikke må, ik.     


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Såvidt jeg kunne se på vidunderet, var der ingen mulighed for at tilslutte en antenne. Så uanset om man har signal fra kabel- eller antenne, så kunne "fidusen ikke bruges til andet end streaming fra internettet. Så lovprisningen var måske lige i overkanten, men det er vel ikke ulovligt at streame tv, hvis man ikke bryder nogen kodning.   


fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis