Ombetrække Kai Kristiansen 31

Hej :-)

Jeg har 2 stk. Kai Kristiansen 31 spisebordsstole.
Jeg vil rigtig gerne fjerne stoffet i ryglænet, således at der bare er træ på ryglænet. 

Det ligner at det er hæftet fast, men jeg er ikke helt sikker.

Så mit spørgsmål er; Kan man tage stoffet af og lade dem stå sådan? Eller vil det blive grimt? 


Jeg håber der sidder en derude med erfaring de lige vil dele :-)

God aften,


/Louise



Louise
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg tror det vil blive grimt.. en stol, der er lavet til polstring, er ikke pæn uden.. og træet er normalt, det ringeste, der kan opfylde kravet om, at holde faconen.. Men du kan jo prøve.. nogen kan jo godt lide "det rustikke look"

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Tror heller ikke det vil blive pænt og strippe ryglænet. Du vil under alle omstændigheder kunne se hullerne fra hæfteklammerne.  

En anden ting kunne være udseendet under polstringen. I mine øjne kunne stolene godt se ud til og være lavet af sortbejdset bøg. Tør næsten sætte en omgang på, at under polstringen har man sparet bejdsen væk, så der står rent bøgetræ og "kigger" frem. Det kan måske bringe en del ekstra arbejde med sig og forsøge at ramme samme "tone". 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis