Vedligeholdelses app

Hejsa,


Jeg savner lidt en vedligeholdelses app/hjemmeside, hvor man kan opsætte påmindeleser for forskellige aktiviteter, som man skal have lavet. 

Eksempel: Jeg tænker lidt at nu står jeg og kigger på mine blommetræer og tænker at dem skal jeg også have beskåret. Jeg kan google mig frem til at det bedst at gøre i december. Så kunne det være smart hvis jeg kunne oprette en påmindelse/opgave og så blive mindet om det i december. 

Ligeledes kunne det være smart hvis appen kunne minde mig om at skifte til sommerdæk når det bliver mere en 10 grader mm. 

Er der nogen der kender til en sådan løsning?


Mvh

/Thomas

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Nu kan det godt være jeg får buksevand..
Men hedder det ikke en kalender ? 
    


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...

Hvis der fandtes en APP, der automatisk gratis fyldte min bankkonto op når den var ved at løbe tør, kunne jeg godt overtales til og udskifte min 16 år gamle Nokia 3510.    Sorry, kunne ikke dy mig.   

Men kan godt se, den tænkte APP vil være en smart indretning. Kender desværre ingen der kan de omtalte ting. Det nærmeste jeg kan komme i tanker om, er ligesom P.H., din telefons kalender. Og der kan min gode gamle trofaste Nokia sagtens stadig være med.    


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Der er en der hedder "Husets Kalender" fra Bolius. Den skriver lidt forskellige opgaver hver måned, og man kan selv skrive opgaver ind så vidt jeg ved. Jeg har dog ikke prøvet den så meget selv, så ved ikke hvor god den er.

Tak for svar. Jeg har installeret Husets Kalender. Den er måske lidt bloated med alt mulig crap, men nu ser jeg den lige an. Tak.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis