Kommentarer til projekt: Ny 1. sal - resultat

Her samles kommentarer til projektet: Ny 1. sal - resultat

Kommentarer vises både her og på projektet.

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ualmindeligt flot udført, mon ikke du burde skifte ervherv for det er virkelig gennem ført !
Lækkert... Kender fornemmelsen af at få åbnet op til den nye overetage... det er rigtig rart :-) Og så er det endeligt synligt hvad alle timerne er gået med.. Hvordan er dine erfaringer med trolltek pladerne på dine skråvæge? Ingen tvivl om de er gode for lyde og resonans.. men kan du holde ungerne fra at pille i dem og lave huller?? Jeg ville være lidt nervøse for at få dem hakket og pillet i af ungerne... Men ellers er der vist bare at sige veludført :-) MVH Njord

MVH Njord
Sikke dog en masse dejlig plads du så flot har fået!! Hyggede du dig med at sætte plader op mellem kip og over hanebjælker??? Jeg husker en lignende opgave med blandede følelser! :-)) Flot! MVH Ktm

Med venlig hilsen
ktm

 

Takker for de flotte ord Håndværker.. Luner og mit IT hjerte :o) Njord. Ja det er bare dejligt med det mere plads.. Og ja det har taget lang tid. Specielt alle de stolper til skillevæggene der skulles skæres til i top og bund. Pu ha det trak tænder ud. Det er faktisk ikke Troldtek men Heradesign Superfine og det gik fint med at sætte dem op. Valgte at starte midt på, for at få en linie der var i vater. Derudover så har jeg lagt en fuge strimmel imellem hver enkelt plade for at sikre der ikke blev "huller" imellem, selvom det ikke lykkes alle steder. Og ja indtil videre kan ungerne godt holde fingrerne væk :o) KTM: Shit det var et mararidt :o) Især at skære en "revne" i pladerne så de kunne skubbes over hanebåndene. Tænkte flere gange på, hvem den idiot var (mig selv) der havde valgt denne løsning. En af pladerne i gangen var mega besværlig så efter at skåret 5 !! plader forkert blev den endelig rigtig. Men så smagte øllen også rigtig godt lige efter :o) Det var fakt

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Det værste jeg lavede var at beklæde med gipsplank, som jeg husker det op til 5600 mm lange alene mand, for at undgå stødsamlinger. Det er i min hall med loft til kip, ialt ca 7 m fri højde!! Det gad jeg ikke gentage! Bagefter skulle der klæbes væv op. Det var heller ikke for tøsedrenge! :-))

Med venlig hilsen
ktm

 

Annonce
Ser rigtigt godt ud Mads. Og jeg syntes faktisk det er lækkert med lidt utraditionelt beklædning engang imellem også. Stor ros herfra...:)
KTM: Det lyder heller ikke sjovt alene mand men da du nu er sluppet for ende samlinger så må du vel også være glad for det?? Men ellers spændende at stå deroppe :o).. .. ... ... .. .. Koludabyg: Tak for den store ros :o) .. Især nu hvor det er dig der har lavet skallen og har guidet mig igennem flere ting over tlf... Og ja det blev lidt anderledes end de flestes... Når du engang kigger forbi i det sønderjydske er du velkommen :o)

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

super flot lavet.. skal selv til at lave 1 sal. engang og vi ønsker også at få ny tag på og det hele..og har også tænkt at få nogle til at lave taget ind til dampspærre også selv isolere osv. så er bare lige lidt nysgerrig.. hvad måtte du give for at får lavet nyt tag.? -Mvh Tommy
Takker :o) Det er et rigtig godt projekt sådan en første sal. Så held og lykke med det... Jeg gav 540.000 kr. for alt. Det kunne være lavet billigere men jeg ville have 12 velux vinduer plus det store vindues parti... Et lille tip. Det giver rigtig meget at sætte 2 velux vinduer ved siden af hinanden MEN gør dig selv den tjeneste at bruge deres egen midterstolpe... Det gør det hele meget nemmere :o)

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis