HJÆLP! Bordopvasker

Hej med jer.

Håber nogen kan hjælpe her, da jeg har prøvet at søge rundt på google osv.


Min kæreste og jeg har siden vi flyttede ind i vores lejlighed for 2 år siden haft en bordopvasker og den er tilsluttet korrekt osv.

Vores problem er, at den pludselig er begyndt at sprøjte vand op af vasken cirka 2 gange igennem programmet og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvorfor?

Er det fordi afløbet er stoppet længere nede eller noget? Nogen der kender lidt til det og kan hjælpe.

Takker på forhånd mange gange!!


sofie
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Når vandet sprøjter op af vasken, tyder det på, at der er en forstoppelse længere nede i afløbet. Så du kunne begynde med at undersøge, om vandlåsen er mere eller mindre stoppet, ellers må du længere ned i rørene.


fase

Nu er det et par dage siden du har skrevet, men alligevel

Hvis der er hul igennem og ikke totalt stoppet kan du også prøve med afløbsrens. Men kun hvis der er hul igennem - ellers står det bare i røret og venter som en ubehagelig overraskelse når det skal skilles.

Men 5-10 Liter kogende vand ned i vasken så fedteraset bliver godt varmet op, I med 1L afløbsrens og så vent til næste dag hvor du giver en tur mere med 5-10L liger kogende vand fra den store suppegryde.


Vh, Silas

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis