Multi mange indlæg?

Hvad er det der gør at specielt nye brugere (men også nogle gange de gamle brugere) opretter et indlæg 5-10 gange lige efter hinanden?
Er det opsætningen her på siden?
Er det telefoner?
Er det tablets?
Skyldes det at folk er for utålmodige og ikke ser det lille ikon der fortæller dem at siden arbejder, og derfor trykker multi mange gange på knappen "send" med det resultat at de laver 5-10 tråde med det samme indhold?

Jeg forreslår at Admin kikker på om den enkelte bruger skal kunne slette sit eget indlæg, ligesom man kan redigere inden for et vist tidsrum.
Nogle gange når man kommer hertil, er hele forsiden fyldt med feks 2 indlæg, der bare er "spammet" igen og igen og igen og igen og igen og......... 


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
44 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det sker ofte for mig, og jeg bruger min pc.
Jeg tror det skydes lange svartider fra LDS, pcén står og "sover" uden man kan se timeglas eller lignende, så man kan ikke se der sker noget, og trykker man så et "par" gange på send, ja så kommer der en del dubletter.


Vi prøver igen, i morgen --

Det kan sagtens være du har ret...
Når jeg sender et indlæg, så kan jeg se at browseren siger: "Forbinder" og et lille ikon der "drejer rundt" kommer til syne oppe i fanebladet (jeg bruger Firefox).
Når der nogle gange er lang svartid, så har jeg fundet ud af at hvis jeg hopper baglæns (jeg har kodet en knap på musen til det) så slipper jeg for at sidde og vente på at siden bliver færdig.


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Jeg bruger Internet Explorer, som måske har lidt svært med at arbejde sammen med LDS. (der er problemer på andre sider også, dog af anden karakter)

Vi prøver igen, i morgen --
Den "stammen" havde jeg også i starten, jeg fik det råd at skifte fra Explorer til Chrome og nu er reaktionstiden lynhurtig.
Jeg troede jeg havde fundet ud af det, så det aldrig ville ske for mig. Men i dag var der alligevel røget 3 ens indlæg ind i en tråd. Der burde være en automatik eller lign. der forhindrer det. Nogen gange står der >kritisk fejl opstod< så må man hellere prøve igen, men ak indlægget er alligevel uploadet.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Annonce
Og derfor kunne det være rart hvis man havde muglighed for at slette sit indlæg, hvis man havde lavet en bøf...

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Nu er der lige netop en der har lavet 5-6 indlæg, og skrevet "fik fejl meddelelse så jeg prøvede igen"

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Jeg har aldrig selv oplevet at lave et dobbelt indlæg, måske det skyldes, at jeg har lidt mere tålmodighed?  (eller en hurtigere netforbindelse)


Med venlig hilsen

Anders

Det burde være muligt for Admin at lave en funktion der gør man ikke kan oprette 2 identiske indlæg inden for 60sek periode. Det ville nok fjerne de fleste af de fejl, som sikkert skyldes lange svartider som flere af jer er inde på.
På "Fagteori" får man en fejlmeddelse hvis man prøver at dobbeltposte, samt man får en "advarsel" hvis der er kommet nye indlæg på tråden, imens man har siddet og skrevet.
Men det det er jo ikke sikkert der er samme muligheder her på LDS ?

Vi prøver igen, i morgen --
Der er yderligere 34 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis