Nyt stik til retro telefon

Hej 😊.

Jeg står og skal have sat min nyindkøbte retro telefon til mit fastnet stik 😊. Men hov og øv, ifølge mit teleselskab skal jeg sætte det vil min router, da jeg benytter bredbåndsforbindelse. Det vidste jeg jo egentlig godt, så dobbelt øv 😂. Jeg har hørt at man godt kan skifte det gamle stik ud med et der kan komme i routeren men jeg har ingen idé om hvordan? Ledningen på retro telefonen (drejeskive) er absolut ikke pæn mere, ville jeg kunne skifte den i stedet for kun stikket.

Håber at nogen kan hjælpe så den nye gamle telefon kan komme på plads 😜

Mimi
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Handy Momse

Du skal bruge en adapter som denne.

https://elektronik-lavpris.dk/p137053/treben-hun-adap30-hvid-telefon-adapter-treben-hun-lt-gt-rj11-han-30cm-hvid/


Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"

Velbekommen. Glad for at kunne hjælpe 


Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
Det er langt fra sikkert, at en drejeskivetelefon, virker igennem en router. Det kræver, at routeren forstår den måde telefonen "sender" telefonnummeret. Så bliv ikke skuffet, hvis det ikke virker med adapterkablet.
Tak 😊
Heldigvis har jeg købt telefonen meget billigt, og fandt et stik magen til til en billigere pris, så ikke det største tab hvis det er 😊.

Tak for din tilføjelse

Mimi
vi har også ip telefoni og du får ikke en gammel grå telefon til og virke, den sluger for meget strøm
ligeledes vil du heller ikke opleve klar tone når den kobles til.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis