Reparere hul i en lukket trailer

Jeg overvejer at købe en gammel lukket trailer / mandskabsvogn, der har en del huller i ydervæggene. Jeg vil selvsagt gerne undgå at der kommer vand ind i traileren, når den står parkeret.

Er der en nem måde at udbedre sådanne skader? Jeg antager at væggene er lavet af noget træplade, der er belagt med noget folie, så jeg tænker, at det godt kan være svært at lappe så det både bliver vandtæt, holdbart og pænt, eller?

Bh
Martin

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Martin. Det er svært at hjælpe dig ud fra dine oplysninger. Jeg tror at du skal være mere præcis mht. hvad den er lavet af mv. Et billede ville være meget oplysende.

Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"

Jeg vil foreslå at du laver et regulært hul, og lukker med en god krydsfinérplade i samme tykkelse. På indersiden fjerner du folie yderligere ca. 5 - 10 cm ud, og limer en tyndere krydsfinerplade på (indersiden af din trailer). Udvendig fuges spalten med en god fuge. Efterfølgende lukkes udvendige side af hullet med en folie i samme farve som nuværende - kan købes hos enhver "skiltemaler".


Søren O
Enig med søren, det er et god bud. Nu kan jeg ikke se hvad materialet er, men et godt bud kunne være glasfiber. Hvis det er glasfiber kunne en rigtig god løsning også være at besøge den lokale "båd-grejs-pusher" og købe noget reperationsudstyr til glasfiberbåde

Mvh Kim


Der findes repsets til campingvogne, der ville egne sig til opgaven.

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis