Logind problemer.

Hej Allan.

Desværre har sidste ommøbelering på forum, for en uges tid siden eller to siden, gjort jeg er afskåret fra at logge ind på siden på min store computer og sikkert også på min "slæbbare" hvis autologindet forsvinder. Der sker det at dropdown menuerne "falder" ned i logind feltet når mussepilen/curseren placeres og afskærer brugeren fra at kunne bruge dette. 

Skærmen er sat i opløsning fuld HD og browseren er Chrome. 

PS. Kan se der er lavet om på måden man indsætter billeder.  


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
22 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg fik nøjagtig det samme problem for nogle dage siden. Allan sendte mig en midlertidig løsning som jeg kunne logge ind ved at klikke direkte ind på https://www.lav-det-selv.dk/mylogin

I mellemtiden havde familiens pc-geni fundet en "genvej" og nu er jeg konstant logget ind. Højreklik på siden og tryk på "undersøg" så halvveres siden, og login er underlig nok igen synlig og funktionsvenlig. . 

Ups, beklager at jeg ikke har svaret før. Jeg er klar over problemet, men har den udfordring, at jeg ikke selv kan se det. Derfor er det lidt svært at fejlfinde her...og jeg mener ikke, at der er lavet nogle ændringer i dét område for nyligt.

Men lad mig lige høre: Er problemer på ALLE sider eller kun nogen steder? På Nitters skærmbillede kan jeg se, at det sker under "Artikler". Er der nogen sider, hvor det virker normalt?

Mvh. AllanE
Hos mig er det på alle lav-det-selv sider. Jeg har også bemærket at den lille grønne glade gds-mand´s ansigt ikke er synlig - hovedet er nærmest banket op i loftet.
Hvad sker der når du scroller ned?

Normalt skal LDS-manden blive lidt mindre og login-bjælken forsvinde. Resten af menuen skal gerne blive hængende i toppen.

Mvh. AllanE
Så bliver "manden" glad igen og i fuld figur, men jeg kan jo kun scroller ned f.eks. for at skrive en kommentar, når jeg er logget ind. Når jeg ikke er logget ind bliver han hængende i loftet.
Annonce
Jeg har oplevet noget tilsvarende for et par dage siden, men kun ved et enkelt besøg på siden. Den næste gang (og alle efterfølgende gange) jeg var herinde fungerede alt korrekt.
Jeg har lige prøvet at log ud og ind, problemet er der stadigvæk. Login gemmer sig under Artikler.
Bruger I allesammen browseren Safari på en Mac-computer? Det har jeg fået melding om før og jeg kan simpelthen ikke genskabe problemet.

Jeg har prøvet Chrome, Internet Explorer, Edge og Firefox på både Windows 10 og Windows 7.

Mvh. AllanE

Jeg bruger en Windows 7 computer (bærbar) med Chrome.

Og problemet er der stadigvæk.

Kan jeg få dig til at tjekke versionsnummeret?

Klik på menuen (tre prikker under hinanden i højre øverste hjørne) -> Hjælp -> Om Google Chrome

Derinde står versionsnummeret (f.eks. Version 57.0.2987.98 (64-bit))

Det er bare første tal, jeg er interesseret i (om det er 57, 56, 55 eller?)

Mvh. AllanE
Der er yderligere 12 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis