Høj bil mulig Renault Grand Modus erfaringer!!

Hej

Jeg bøvler med ryggen og i den forbindelse, så vil jeg gerne have en bil jeg sætter mig ind i istedet for ned i, jeg har en Skoda fabia fra 05. Jeg synes ikke der er så mange høje, til omkring 70000, fra radius Mønsted, og ¨post biller¨typen er grimme. Jeg har tænkt på denne som en mulighed http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/renault/grand-modus/12-16v-tce-expression-5d/3061291 der var lav km afstand, og den har vel noget højde tror jeg.

Men kender ikke den type.

Er den ikke høj? Har de nogle ¨fast¨ problemmer? Hvad er tanrem skift intevallet (så om det er noget der skal med)? Reprations prise hvordan er de (der er jo ikke så mange af dem så det pårvirker vel reservedelene)?

Eller har i andre forslag, til de priser med fartpilot, og træk, og høj.


J.A.
Det løser vi....
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den du kigger på' er ikke højere end andre. Tror du skal gå efter en cross over- typee. De er typisk højere. Eller feks suzuki Liana, Citroën C4 eller SUV

 

Seat Altea er for dyr ellers bliver den meget gammel, C4 kender jeg ikke i højde jeg har prøvet C3 den er ikke højre end min Fabia, men jeg prøver og ta en tur til Silkeborg i morgen for der ligger brugts bilforhandleren på stribe.

J.A.
Det løser vi....
Seat Altea kan du købe for ca. 40000 og opefter alt afhængig af alder.

fase
Forsøg med en Dacia Lodgy, den kan du hæve førersædet på de fleste (tilkøb, så der er nogle uden), og til trods for højt førersæde, kan man sagtens sidde der selvom man er en person på 190cm.

De er billige fra ny af, og fås op til 150k brugt med 60-150k km, afhængigt af årgang, udstyr m.m.

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis