Skærm er zoomet ind?

Hej mennesker

Min computer har zoomet skærmen ind, ja i tænker nok ''Det jo nemt'' Ha, det var det også, men ordnede det på min hjemmeskærm osv, men inde i et spil (league of legends) Er den stadig zoomet helt ind... What to do? Er virkeligt desperat

Mvh. Tvivlsomme mig :/

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej og velkomme til..
Prøv at tryk CTRL tasten (og hold den nede) tryk derefter på 0 (nul)

Vi prøver igen, i morgen --
Ja, men det har jeg gjordt, men det er INDE i selve spillet, og der virker alt det der Ctrl ikke... har ordnet det på hjemmeskærm osv
Ah ok...så kan jeg ikke hjælpe - kender ikke spillet. Hvis man googler det, kan jeg se at der er mange, der brokker sig over zoom niveauet i spillet. Prøv evt. at gå på jagt på Google.

Mvh. AllanE
Hej - når du kalder os "mennesker" - hvad er du selv?? ;-)

Tror du ikke du spiller for meget evt?? Gå ud i naturen, og se det hele 1:1 ;-)

Hvis du ikke forstår "humoren" i dette, er det nok "generationskløften" - eller realiteten ;-)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Annonce
Hmm, Altså, den har virket fint sidste weekend..Men du har måske ret, måske skal jeg ud og se naturen
Så prøv evt. at lave en systemgendannelse til et punkt som ligger før problemet opstod. Kan ofte klare mange uforklarlige problemer.

Kurt B. Andersen
Jeg kender ikke spillet. Men prøv om du i en spil-indstilling kan ændre "ratio" fra f.eks. 4:3 til 16:9. Det virker nogle gange i anden.

Ikke håndværker, men kan godt lide at gøre ting selv :-)
Det kan også være, at du kan ændre skærmopløsning i spillets indstillinger. Højere opløsning vil virke som om, der bliver zoomet ud.

Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis