Er xtra vandudtag muligt?

Hej folkens.

 

Jeg håber på lidt kyndig vejledning... Jeg overvejer at anskaffe mig et amerikaner køleskab og jeg vil foretrække ét med direkte vandtilføring, men jeg vil ikke skille hele mit køkken ad på den bekostning 

Men køleskabet skal "dele" (gips)væg med et badeværelse og stort set ud for, hvor skabet skal stå findes badeværelsets håndvask. Jeg har ingen kvaler ved at udskifte noget gipsplade i køkkensiden, hvis vandet på en eller anden måde kan hives ud fra badeværelset. Badeværelset er ret nyanlagt, så dets vandrør er sådan nogle pex-ting, der er trukket i et andet rør (håber det giver mening). Jeg har kun et halvdårligt foto, som en kyndig sikkert kan tyde 

 

Nåmen spørgsmålet er vel egentlig bare, om det lader sig gøre? Det skal lige siges, at selve arbejdet kommer til at blive udført af en autoriseret gas og vandmester 

 

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du kan nå at trække en ekstra streng inde på badeværelset, er det klart at foretrække.

Dåsen monteres nemt fra badeværelsessiden med et kopbor - så der skal ikke reppes noget på køkkensiden. Kun evt skal der bores i bagbeklædning på køkkenskab?

Du må ikke have samlinger inde i væggen, så hvis det ikke er muligt at trække en ekstra, skal den desværre ind og vende i badeværelset først.
Hvis VVS'eren kommer, kan han hurtigt fixe det.
Tak for svaret👍 Billedet er 3 år gammelt, så det er desværre for sent😂 Men du mener altså godt, man kan lave en samling og dermed oprette et ekstra udtag? Ærgerligt, samlingen ikke må skjules i væggen, men jeg kan vist godt finde et diskret sted på bad-siden til sådan en samling😊
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis