Vandhaner piver og brummer

For en lille måneds tid siden begyndte det at brumme, når jeg åbnede for det varme vand i badeværelset.

For at korte historien, beskriver jeg lige kort hvad jeg har bemærket i forbindelse med at det brummer, og håber så at der er nogen der kan give en så præcis som muligt forklaring på problemet 

- Når jeg åbner for den varme hane i badeværelset, brummer det fra hanen i køkkenet "Model: Damixa Venus mindst 10 år gammelt" og samtidig begynder vandet at løbe en smule. Når jeg trykker let på den varme hane - stopper det.

- Når jeg åbner for den varme hane i køkkenet, siger den ikke rigtig noget, men når jeg åbner for den kolde, begynder det også at brumme. Har desuden lige bemærket, at der siver lidt vand fra den kolde hane.

- Når jeg åber for den varme hane i badeværelset piver den, men lukker jeg og så åbner hurtigt igen stopper det og det samme gælder når jeg åbner for den varme hane i badeværelset. 

Kan det evt. bare være en defekt spindel i køkknet eller står jeg med en større udfordring?

 

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Sorry, i næstsidste afsnit skulle der stå: når jeg åbner for den varme hane" i bruseren" på badeværelset piver den........
Luft i rør eller VVB.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Tak for jeres input :o) Hvis brummen kommer fra rørne, hvad bør jeg så tjekke/gøre ?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis