indvendig puds af hus

Hejsa! 

Jeg går sammen med to murer i morgen igang med at pudse mit hus indvendigt. 

Jeg havde dog en lille diskussion med den ene af dem, da han mener at det vil tage mange dage at finpudse huset. Det skal lige siges at huset står forholdsvist råt, så der skal ikke tages hensyn til lofter,gulve,lister når der pudses. 

Væggene er relativ pæne, der er ikke mange hjørner. 

Det er ikke murstensvægge men flade overflader

Jeg har læst på nettet at en dygtig murer burde kunne pudse 4-5m2 i timen. 

Hvad mener i burde være realistisk? at forvente en dygtig murer kan pudse i timen? 

Eller kan man overhovedet stille det sådan op? 

Mvh. Thomas

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Husk lige på, at de 4-5m² er m² væg, ikke m² gulv, så i 3 mand, kan klarer 15m² væg pr time, ideelt set, og så skal du så igang med lommeregneren, hvor mange m² vægge har du indendørs.

Tænk også på vinduer og dørkarme er ekstra tidskrævende faktorer, lige som kanter mellem 2 vægge eller væg og loft/gulv.

 

Hvor meget er "mange" dage ? Det bedste er at få en pris på arbejdet, eller alternativt et overslag.

Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
Og så er der vel kun to der pudser og en oppasser (dig).....
De 4-5 kvm er vel regnet som optimale betingelser, uden kanter vinduer osv.. altså store reelle flader uden vinduer og døre....
Men igen få en fast pris inden du går igang.. hvis du mener det er en opgave til samlet 5 dag a 2 murer plus dig, og de mener det er 3 uger... ja så er der jo noget der skal afstemmes før i går i gang... Meget vil helt sikker togså afhænge af det underlag der er for pudsningen....

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis