Danfoss link - rumføler og termostat

Hej,

Jeg har et teknisk spørgsmål til Link systemet til vægradiatorer. Jeg har to termostater i stuen, hvor den ene har svært ved at nå forbindelse med controlleren. Men da jeg alligevel skal have en rumføler op, vil jeg høre om controlleren går igennem rumføleren, når den taler med termostaterne? Eller skal jeg have fat på en repeater?

Noget andet jeg gerne vil høre er om man kan få systemet til at være "slået fra" i en bestemt tidsperiode f.eks. i soveværelset om natten, hvor vi har åbent vindue om natten. Som jeg kan se det kan systemet kun gå ned til 6C.

Pft
Morten
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Rumføleren taler med controlleren, så du bliver nok nødt til at få fat i en repeater. Er 6°C ikke koldt nok i soveværelset?

fase
Det var mere om termostaten taler igennem rumføleren eller om både og skal være i direkte kontakt med controlleren? (Termostaten sidder længst væk fra controllen).

I soveværelset bliver der jo hurtigt ned til frostgrader i disse dage, når vinduet står åbent om natten.
Termostaten på radiatoren taler med controleren. På controlleren instiller du hvilken temperatur, du vil have i hvilket rum og hvornår.

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis