design tommelfingerregler for badeværelse?

Er der nogen design tommelfingerregler for design af badeværelse? Har lille badeværelse og kigger 30x60 sorte gulvfliser, men tænker om de bliver for mørke og store.

Andre ting der er go eller No go til lille rum?

Og sætter man fliser på alle vægge og hele vejen op eller hvor er det praktisk og pænt? Håber det spørgsmål var forståeligt 😊

Vil også meget gerne se billeder af små badeværelset 😊

Mvh tina
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Tina

Ved ikke om du kender eller bruger siden "pinterest".., men der kan du i hvert fald finde billeder og artikler i hobevis, der omhandler både indretning, farver, materialer osv og der er masser af billeder og eksempler eksempler

Teach me how it works - Chris K
Det kan man også hurtigt komme til

Teach me how it works - Chris K
Prøv http://www.houzz.dk/?irs=US

Kvalitetshåndværk til en fair pris - altid fast pris iht. tilbud - www.ViFixerDet.nu

Det er svært at sige noget om uden at vide hvad du betegner som et "lille" badeværelse. I min gamle lejlighed var badeværelset ca. 2 m2, og her fik jeg et resultat jeg var glad for. 30x60 klinker er bestemt ikke en god ide i små badeværelser, da de kan være umulige at få til at passe med faldet. Jeg valgte små mørke klinker på gulvet, og mellemstørrelse lyse klinker på væggene.

 

 

Gode pointer Nicolaj, tak! 😊 badeværelset her er knap 6 m2, så noget større end dit - og langt fra at være en balsal 😊

Flot løsning med små klinker og de lyse fuger, tak for inspiration 😊

Mvh tina
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis