er det slut ?

Det virker, som om bådforum er ved at ebbe ud, hvorfor mon ? er svarene ikke gode, domineres det hele af en eller to personer, er svar noget svareren har læst et sted og er egne erfaringer ikke noget, som dur, og hurtigt bliver sablet ned af bedrevidende, det var tidligere et ret besøgt forum.


Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
32 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Nu svarer jeg stort set aldrig på bådforum, jeg ved simpelthen intet fornuftig om både. Men jeg synes da altid der er et eller andet bådsnak.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Der er da oprettet over 100 nye tråde i år, så lidt gang i det, er der da..

Jeg kikker lidt på Fenderen.dk, samt Bådsnak.dk, der sker efterhånden ingenting..

Jeg tror meget er rykket over på Facebook


Vi prøver igen, i morgen --
Jeg tror at Lynæs har ramt hovedet på sømmet. For eks. problemet med at nogle få tromler hen over alle i et forum ses ogå på mange andre forum, med det resultat at mange forsvinder.
Det er lidt som det, jeg oplever ifm biler og camping. Meget rykker over på fjæsbogen, selv om det er en rodet forestilling. Fjæsbogen egner sig måske mere til smartphones?
Klublivet med de samme sager dør også meget ud i mange tilfælde i disse år, måske som følge af finanskrisens hærgen? Folk har i mange tilfælde nok i sig selv, og er tilsyneladende tilfredse med at "markedsføre" sig selv på fjæsbogen og få "likes" af deres "venner".
Endvidere ser jeg en tendens til, at folk i sådanne interessegrupper bliver mere og mere grå i toppen, ganske som jeg selv, og dermed kommer der nok noget mindre initiativ og deraf følgende nedsat aktivitet.

Med venlig hilsen
ktm

 

Skrevet af ktm på 20-10-2016 11:09
Det er lidt som det, jeg oplever ifm biler og camping. Meget rykker over på fjæsbogen, selv om det er en rodet forestilling. Fjæsbogen egner sig måske mere til smartphones?
Klublivet med de samme sager dør også meget ud i mange tilfælde i disse år, måske som følge af finanskrisens hærgen? Folk har i mange tilfælde nok i sig selv, og er tilsyneladende tilfredse med at "markedsføre" sig selv på fjæsbogen og få "likes" af deres "venner".
Endvidere ser jeg en tendens til, at folk i sådanne interessegrupper bliver mere og mere grå i toppen, ganske som jeg selv, og dermed kommer der nok noget mindre initiativ og deraf følgende nedsat aktivitet.

 

 

Kunne ikke være mere enig..

Så sidder vi en flok gamle gnavne mænd, og kloger os, og kan ikke forstå folk ikke higer efter vores "guldkorn".

 

 


Vi prøver igen, i morgen --
Annonce
Vi ønsker da alle jeres meninger "greybeards" Man kan da ikke få bedre råd..
/Mikkel (som også begynder at få lidt gråt i skægget)
Måske lidt gået i stå Lynæs, men lidt sker der da, og lidt ligesom andre fora, "glemmer" spørgeren at melde tilbage
Ja det er ret irriterende at der ikke er tilbagemeldinger fra spørger , så andre kunne vide, om et svar er blevet fulgt og hvad der kom ud af det. Det sker jo at et svar er en svipser og det var jo rart at få at vide, så andre ikke følger rådet. Generelt handler de fleste fora om speedbåde, og dem er der da også mange af.
Dette forum var generelt ret alsidigt med varierende emner.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Ja jeg synes også at der mangler lidt af de hyggelige kommentarer som der kom flere af tidligere.
Det kan jo ikke KUN være fordi "Håndværker" har trukket sig tilbage ;-)

Lad og få lidt flere af de gode små debatter og kommentarer igen :-)

To ulykker kommer sjældent alene.
Det er sandelig ikke kun her på LDS, disse triste tilstande gælder.
Jeg deltager i flere fora, og det er det samme hele vejen rundt. Alt foregår nu på det, efter min mening, stærkt rodede fjæsbog.
Jeg er simpelthen tvunget til at have en "profil" der, for overhovedet at kunne deltage i de ting jeg skal.
Jeg tror ikke det bliver let at ændre på.

Med venlig hilsen
ktm

 

Der er yderligere 22 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis