Høvle eller slibe hylde

Hej alle sammen. Jeg står og skal sætte en hylde op. Hylden skal være i hjørnet af rummet, men der er en liste ved hjørnet. Så jeg har tænkt mig at høvle eller slibe en smule af hylden. Vil det være det nemmeste at gøre, eller bør jeg klare det på en anden måde. Har ikke så meget erfaring på håndværk området, Håber derfor nogle kan forklare det idiotsikkert. Mange tak for på forhånd.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kan det tages med en fintandet sav? Og så lidt sandpapir efterfølgende.

Kvalitetshåndværk til en fair pris - altid fast pris iht. tilbud - www.ViFixerDet.nu

Skrevet af <a href='https://www.lav-det-selv.dk/Medlemmer/Profil/userid/44593' class='af-profile-link'>ViFixerDet</a> på 23-08-2016 22:03
Kan det tages med en fintandet sav? Og så lidt sandpapir efterfølgende.

Det er kun et par millimeter der er tale om. 2 mm i dybden og 30 mm hen. Tror ikke jeg kan gøre det med en sav. Og undskylder fordi jeg er kommet til starte 3 tråde. Det så ud som om den lavede ikke tråden.
Så sliber du bare til du et tilfreds - korn 80 sandpapir på en slibeklods

Kvalitetshåndværk til en fair pris - altid fast pris iht. tilbud - www.ViFixerDet.nu
Tusind tak for de hurtige svar. Har du en ide hvordan jeg sletter de andre tråde, så de ikke ligger og fylder.
Fisk :-)

Kvalitetshåndværk til en fair pris - altid fast pris iht. tilbud - www.ViFixerDet.nu
Afhængigt af materialet hylden er lavet i, kan du bruge en skarp kniv, en stål linieal og så markerer de 30mm ind, og så knække de 2mm af langs med træets årer, hen til snittet du har lavet.

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis