Hjælp til værktøj.

Hej lds'ere.

Min ellers dejlige kælder er i det ene rum malet med plastic maling. Det har alle dage været noget skidt ift. de rum jeg selv har ordnet med cempexo på vægge osv. Nå nu til spørgsmålet. Sidste år blev et tilstødende hus her i området revet ned. Der lå to unge drenge i 3 dage og sleb malingen af, sådan er loven jo nu ved nedrivning. Jeg skulle gerne bruge et apparat som de brugte, det mindede om en vinkelsliver med slibekop, men der var også støvsuger på. Det er det med at have en maskine med støvsuger jeg trigger på. Nogen der ved hvor man som privat kan leje sådan et apparat. Jeg kan sagtens forstille mig hvordan der kommer til at se ud hvis jeg bare bruger en slibekop på en alm. vinkelsliber, det har jeg gjort før.

MVH


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tror de fleste firmaer der udlejer værktøj har sådan en..
Jeg har checket stark, silvan og bauhaus.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Hvad med delpin, gsv?
På Sjælland Cramo eller Lohke eller måske Gsv. Kan ikke huske om de har en Sjælland afdeling. Silvan har ikke noget der holder ret meget længere end til parkeringspladsen.

km
Kan denne bruges ?: https://lejdet.dk/byggemaskiner/id-1980/-beton-hoevlsliber.aspx

Kvalitetshåndværk til en fair pris - altid fast pris iht. tilbud - www.ViFixerDet.nu
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
de gængse byggemarkeders udlejningsafdelinger henvender sig primært til private og dermed er deres udvalg også baseret derpå, hvis du skal bruge bedre/mere proff værktøj så gå til nogle af materiel udlejnings firmaerne de findes overalt der kan du helt skkert finde hvad du har brug for det gør du sandsynligvis ikke i silvan, bauhaus og lign steder. prøv at søg på materiel udlejing
Lohke har den, men de "udlejer til dansk virksomheder".....

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også