Ny køkkenbordplade.

Jeg var igår lidt forundret. Ja mit køkken har skæve mål, men ikke noget man ikke kan regne sig ud af, og jeg står så med alt skære arbejdet når jeg modtager min nye bordplade....

Jeg er i en større verdensomspændende møbel kæde, for jeg syntes deres plader er fine, og prisen er også fin til mit behov. Min plade er i 3 stykker, på midten knækker den 90 grader, og her er et hjørneskab, pladen er altså knækket 45 grader her 2 gange. Jeg har en fuld tegning med. Der er INGEN ukendte mål på tegningen, som et grund A-CAD system ikke selv ville kunne udregne. Vi er ikke ude i noget svært. Men den store kædes tegnesystem kan altså ikke regne noget som helst ud. Ej heller køkkendamen. Hun kan ikke pythagoras, så jeg må selv regne en ukendt ud for systemet, men decimalerne de arbejder med gør at systemet afviser min ordre. Så hjem og regn ud, så et system forstår det med de rigtige decimaler. Jeg syntes altså det er lidt dårligt at et IT system i sådan en stor møbel butik ikke kan regne en dybed ud når det har alle vinkler og alle siders længder. Jeg havde ikke tolmodighede, har ikke så langt til butikke, så valgte at køre hjem igen og regne de her total mål ud. Tro mig det er ikke mig der her havde noget mangeltfuldt med. Alt kunne udregnes med en alm. lommeregner. Konen var vbare træt af at vente i 1,5 time på at komme til og barnet skulle tisse. Så hejm igen.

MVH


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja ja den gamle Græker har sg´ voldt meget hovedbrud, ligesom cosinus relationer.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis