Siemens opvasker

Hej med jer.
Har en Siemens SN46t590 opvasker som ikke starter op. Kontroller vandtilførelse og så efterfulgt af fejl 14.
Den starter fint med at pumpe vand ind og begynder så at lukke vand ind kort for at gå over i kontroller vandtilførelse og vandet pumpes ud. Fejl 14
Har kontrolleret snavssamler ved Aqua stop ok. Har haft venstre side af og han se der lukkes vand ind men kan ikke lige blive klog på hvad der sker..
Håber på lidt hjælp inden jeg bliver tosset. J

Vh Temsen

Temsen
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jamen fandt selv problemet
Det var sensor der registrere vandtilførelse. Et lille hjul der køre rundt når der bliver tilført vand.
Det havde sat sig fast. Stod og prøvede at køre rundt men nej det ville ikke.
Kunne forsigtigt med enden af en skruetrækker daske på hjulet og så gav det sig for til sidst køre problemfrit. Kunne se der var noget der havde sat sig i klemme som gik fri efter de små slag.
Så der reddede jeg fruen for en masse tid i køkkenet i julen.
God jul til alle på LDS

Temsen
Det var da godt du vidste det ev elmand.
Jeg skrev nu også bare hvad jeg havde fundet ud af for at ANDRE kunne få hjælp/glæde af det så de ikke skulle bruge unødig tid på fejlfinding. Er vel ligesom dette der er formålet med denne udemærket hjemmeside. iK ??

Temsen

Åh undskyld, der var noget der ikke kom med ! ! Jeg vidste ikke en skid, det skulle have været en lille

Jeg vidste godt hvad det var. Men holdt min kæft da jeg regnede med at Fruen ønskede sig en ny opvasker, ( Type Temsen årgang ??)

 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis