At indsætte link.

Hej Venner.

Jeg er helt på den Jeg ville oprette en tråd i lav bil hvor jeg har brug for at indsætte et link.

Når jeg markere adressen i feltet kan jeg kopiere det, men når jeg står i skrivefeltet her i lds og højreklikker så fremkommer rullegardinet med valg "sæt ind" ikke. Ved I hvorfor. Jeg bruger sidste udgave af firefox og win 7 home premium. Muligheden kommer hvis jeg står i et tekstdukomet i open office.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, det er et kendt problem, som jeg ikke helt ved hvad der skal gøres ved.

Indtil der kommer en løsning, kan du bruge den normale Windows-genvej: CTRL-V (dvs. tryk og hold knappen CTRL nede og tryk derefter V).

Det virker fint.

Mvh. AllanE
Skrevet af AllanE på 17-11-2014 14:53
Ja, det er et kendt problem, som jeg ikke helt ved hvad der skal gøres ved.

Indtil der kommer en løsning, kan du bruge den normale Windows-genvej: CTRL-V (dvs. tryk og hold knappen CTRL nede og tryk derefter V).

Det virker fint.

Hej Allan E.

Ok Tak for det. Det vil jeg så gøre.

 

 


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Skrevet af kovas på 17-11-2014 14:21

Hej Venner.

Jeg er helt på den Jeg ville oprette en tråd i lav bil hvor jeg har brug for at indsætte et link.

Når jeg markere adressen i feltet kan jeg kopiere det, men når jeg står i skrivefeltet her i lds og højreklikker så fremkommer rullegardinet med valg "sæt ind" ikke. Ved I hvorfor. Jeg bruger sidste udgave af firefox og win 7 home premium. Muligheden kommer hvis jeg står i et tekstdukomet i open office.

 

Eller du kan bruge link knappen. 

Du skriver en linie og skriver feks LINK, så markere du ordet link og trykker den lille knap/kæde oppe i boksen oven over skrivefeltet (nummer 2 fra højre) Så fremkommer en boks hvor du kan indsætte dit link under URL og dit ord er nu et klikbart link 

Voila  

 


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis