Dette er ikke LDS'ere !! håber jeg.


Mvh. JørgenE
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kan da umuligt være en LDS. der har været på spil der, eller
Hvis noget af det ikke er LDS, er det "de mange kokke der fordærver maden".

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Øv. Virker ikke her, kommer ind på YouTube til en Donald Duck & Mickey Mouse film på begge linksene....

Tror sønnike har lavet rod i fars iPad, igen, igen!!

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Skrevet af Wezio på 22 feb 2014 15:10

Øv. Virker ikke her, kommer ind på YouTube til en Donald Duck & Mickey Mouse film på begge linksene....



Tror sønnike har lavet rod i fars iPad, igen, igen!!
Tja, det kan jo nok ikke betegnes som LDS arbejde fra din side.  Kun den efterfølgende oprydning.




Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
åårh man kan vel ikke sige sig fri fra at have dummet sig ind i mellem

Men de her er jo nok mere end almindelige dumheder

Tak for grin. 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce

For et par år siden hvor jeg var på vej til Århus, så jeg et par kommunal arbejdere i nærheden af en raste plads, den ene gravede et hul i vejsiden medens den anden dækkede dem til igen ! OK det var jo kommunal arbejdere meeeen alligevel

Så jeg måtte jo vide hvad det gik ud på, jo ham der skulle sætte et træ ned i hullet var syg i dag.

Og det er ganske vist

Fik mig til at tænke på historien om manden der blev ansat til at male midter striber på vejen.
Den første dag nåede han 3 km. Dagen efter nåede han 1,5 km. Dagen efter igen nåede han kun 0,5 km.
Han chef spørger ham, hvorfor han ikke kan nå så meget som han kunne i starten, hvortil han svarer:
-Jamen der bliver jo længere og længere til bøtten, når jeg skal dyppe penslen 
 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...

Kommer til at tænke på en fyr der var maler og havde maler hjerne, han havde sådan en større vare vogn hvor han boede sammen med al sin maling. Han skulle på et tidspunkt male gavlen på Bio i Svendborg, sådan et toetagers hus. Gavlen lå lige ud til jernbanen og når maleren skulle op ad væggen brugte han jo en lang stige, der nødvendig vis måtte stå lige midt i skinnerne. de første par gange flyttede han stigen når der kom et tog, men det blev han træt af, så ville han ikke flytte stigen. De kunne bare vente til han var færdig, der kom både Politi og Brandvæsen for at få ham ned af stigen. Men lige så snart de var kørt satte han stigen op igen, det endte med at de tog stigen fra ham.

Efter nogle måneder gik han i gang med at male gelænderet på Thurø broen, Thurø broen var så smal at to biler skulle køre meget forsigtigt forbi hinanden hvis de mødtes på broen, der var ikke meget plads. Maleren mente at der var plads nok så han lod bilen stå midt på broen, det resulterede i at lastbiler ikke kunne komme over. Og maleren ville altså ikke flytte bilen, det endte så med at han blev anholdt og røg i spjældet for at have sparket politiet.

Det lidt underlige var at hverken Bio eller kommunen havde bestilt ham til at male, det var sådan noget han selv fandt på, og der var da mange steder i Svendborg og omegn at han forskønnede tingene, men det var altså på hans betingelser. Når han var færdig med sit job, gik han til ejeren og bad om penge for arbejdet. Underlig starut.

ha ha, herlig historie.

Jeg stod i lære på Rigshospitalet og der var der en maler som blev kaldt Kilometer-maleren.

Han havde nemlig fået til opgave at male den underjordiske gang der går fra Blegdamsvej til Tagensvej / Jagtvej (det gamle militær hospital) og da han var færdig fik han at vide at han havde byttet om på farverne (hvide vægge og gråt loft), så det skulle males om

Det er det der kaldes fast arbejde 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...

Bare utroligt at ingen fortalte ham det inden han blev færdig !

Undskyld Jørgen at vi sådan har hugget din tråd

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også