Bordopvaskemaskine melissa error 4

Hej

Jeg har lige været ude og købe en bordopvaskemaskine til lejligheden en melissa 658005, som jeg fandt på dba brugt. Jeg fik hentet den og installeret den uden problem, men den gider ikke rigtig at fungere. Den skriver e4 på displayet som betyder error 4, som er en fejlkode for at der er unormal vandstand i maskinen, for meget vand i maskinen. I manuallen står der under mulig løsning: Kontroller vandtilførslen og vandtrykket

Altså jeg har tjekket alle slange, om de er stoppet til og det hele. Og når jeg kobler vandet til kan jeg mærke på slangen at der er rimlig meget tryk på den. Så jeg er ikke sikker på hvor den er galt henne. Jeg har også renset filteret der sider i vandtilførelsen i maskinen.

Jeg har snakket med den tidligere ejer som siger at den altid har fungeret fint, og han har ikke oplevet det problem.

Er der nogle der kan giver et godt bud på hvad der er galt ? Tak
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har løst problemet
Hej kenneder, hvordan gjorde du? jeg har det samme problem.. min melissa opvasker går i stå midt i det hele med fejl op vandtilførslen og den kan ikke få vandet ud til sidst. hvis jeg selv tømmer den er den klar til at køre igen, men ville super gerne vide hvordan du fik den i gang
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis