Tilslutning af bordopvaskemaskine

Hej folkens.
Har anskaffet mig en bordopvaskemaskine og vil gerne høre, hvordan man kobler den til vandrørene.
Jeg har vedlagt et billede af rørene under min vask (nedenstående link). Ved forresten godt, hvordan jeg tilkobler den til afløbet, men er i tvivl mht. tilkobling af vand. Håber I gider hjælpe 

Vh. Hans


Tryk her for billede

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du skal have lavet et aftapnings sted under vasken, det har du ikke nu, så kald på vvs-eren han ved lige hvordan den kage skal skæres.
Hvis jeg skulle lave det selv, ville jeg købe en flex-slange i stedet for kobberrøret, og montere et t-stykke med en kugleventil der hvor røret sidder nu. Hvis nærigheden vandt, ville jeg forsøge at skære kobberrøret, og håbe, at jeg kunne gøre det tæt .... Og så ville jeg sikkert bande fælt over, at det varme vand sidder udenpå.....
Jeg har iøvrigt tilbragt det meste af april 1974 med at tørre 11.000 selvangivelser --- dengang var fyldepen stadig lidt udbredt --- på min daværende arbejdsplads efter en utæt tilslutning af kantinens opvaskermaskine på etagen oven over.

Gerhard

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

Ja det ville du sikkert Gerhard, men det er jo ikke sikkert at Hans har lyst og kunnen til at lave den lille operation selv. Og bor han til leje, er fanden jo løs i Laksegade, hvis det bliver utæt.
Derfor anbefaler jeg at han kontakter en vvs mand M/K der lige ved hvordan det skal fixes. Så har han jo sit på det tørre hvis det skulle ske at det blev utæt. Bare husk at gemme kviteringen, så er det vvs-eren der har ansvaret. 
Tja - det overvejede jeg også, men så må vi jo spørge om et forum under de gule sider ..........
Gerhard

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis