Enkelt armaturer til koldt og varmt vand?

Hej gør det selv folk
Kan nogen af jer hjælpe med et sted hvor man kan købe vandhaner til hhv varmt og koldt vand, dvs to enkelte vandhaner, ikke et blandingsbatteri. Vi vil gerne udskifte vores vandhaner i en gammel vask hvor der er to huller til hanerne - men vi vil helst ikke udskifte vasken, og så vil det jo se mærkeligt ud hvis der ikke er to haner. Vi har søgt ret meget på nettet efter sådanne haner, men uden held.
På forhånd tak for hjælpen!
Iben, Søborg
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Velkommen til LDS.

Har du prøvet div. byggemarkeder, er egentlig ikke helt klar over om der stadig kan fås disse enkelthaner til et køkken.

Det du søger er måske ikke mere i handelen.

Du kunne måske prøve Tibberuphøkeren i Helsingør tror jeg det er, de har en masse gamle ting.

Ikke meget hjælp men et spædt forsøg på det, og lidt er bedre end ingenting.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Servantehane var tricket! Tusind tak for hjælpen!
Prøv at kikke på Denne side http://www.lightinthebox.com/da/
Den er vistnok kinesisk, men de skriver fint på dansk, de har mange vandhaner og lamper og andet godt, dog skal man måske lige være opmærksom på de danske afgifter og moms, som de ikke nævner med et ord  

Jeg er selv igang med at lave et lille wc om, og har også overvejet at gå "old school" vejen, da det kunne se godt ud... 



Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Du skal være forsigtig med at købe vandhaner udenlands, de skal være VA godkendte.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis