Melissa Bordopvaskemaskine går i stå.

Hej.
jeg fandt idag et godt tilbud på en Bordopvaskemaskine i bilka og tænkte at jeg ikke gider spilde mere af mit liv på at vaske op.
Problemet er bare når jeg sætter den igang stopper den midt i programmet med fejlkode:
3in1- indikatoren bliner (vandet er unormalt længe om at løbe ind)

Men opvaskeren er fyldt med vand og kan ikke gøre noget før jeg har tømt den. Det har jeg gjordt 4 gange nu og prøvet andre programmer. Den er sat direkte på vandhanen ved hjælp af en dims (tror muligvis den hedder koblingen)

har prøvet varmt og kodt vand.
salt indikator lyser også hele tiden selv om den er HELT fyldt op.

Håber nogen som kan hjælpe.

p.s her er en Menual: http://www.adexi.dk/Files/Filer/Brugsanvisninger/DK/Quigg/im_158010.pdf

Ikke samme mærke, Men helt samme menual ^




4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hmmm Nu kender jeg ikke lige det mærke der men hvis det ligner andre bordopvaskere så vil jeg gætte på at det enten er flow meterret eller prossostaten det er galt med da der er alt for meget vand i maskinen.Jeg gætter på pressostaten da det er sjældent at bordopvasker er udstyret med flowmeter.Prøv at tage kappen af den og se om der sidder en rund dims hvor at der sidder en tynd slange på.tag slangen af og pust i den der skal være hul igennem den.ellers prøv at tage et billede af den uden kappen så jeg kan se hvad der gemmer sig inde i den så er det lidt nemmere at hjælpe.
HUSK at garantien bortfalder hvis man begynder at rode for meget med den

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
Fik den byttet ved forhandleren og så virkede alt fint
Jeg har samme opvaskemaskine. Den er 1,5 år. Den har drillet et stykke tid ved at den bare slukker midt i programmet. Men nu er den helt gal. Hvis jeg starter den, arbejder den kun i 5-10 sek og så står den bare og blinker på det program jeg har valgt. Både Salt knappen og knappen ved siden af lyser (snefnugget).

CLA
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis