printerpatroner?

hej
Hvor får man de billigste printerpatroner? evt. refill?

er åben for det meste, har købt en brother DCP-145c brugt, men den mangler salle

Mvh
25 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan prøve http://b4ma-print.dk/

Måske ikke de allerbilligste men god kvalitet og super service - lev. tid er normalt 1 -2 dáge for lagervarer.

Jeg bruger Jet-tec uoriginale til min Epson Photoprinter r360 - rigtig fine udskrifter.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Vi har tidligere handlet meget hos

http://www.trykspar.dk

Har altid fået varen i aftalt mængde til aftalt pris og tid. Deres uoriginale blæk til vores Canon har været helt OK. Nu vælger vi nok

http://www.inkpro.dk

mest fordi vi her fra Ishøj kan køre ud og hente varerne direkte på lageret i Rødovre.


Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

når jeg kikke på priserne så koster en patron til HP næsten det dobbelte hos trykspar..

Men hvordan er kvaliteten hos inkpro?? min printer er over 5 år gammel og printer som var den ny, men jeg kan ikke skifte printerhoved, så uren blæk er ikke lige det jeg ønsker til den.

Har købt i inkclub de sidste gange og det virker.. ??

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Trykspar var de billigste med patroner til vores Canon Pixma 1500. Den er så skiftet ud nu, og så vidt vi kan se, er Inkpro billigst med uoriginale patroner til den nye Pixma 4950.

Men det er en jungle

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Nu er mine patroner ren blæk, forstået på den måde at der ikke er indbygget printerhoved i dem.. Så jeg er jo lidt "nevøs" for blæk der stopper hullerne i printerhoved...

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Annonce
Ofte kan det godt svare sig at bruge lidt tid på at researche det for at finde det billigste sted med kopi printerpatroner eller hvor der er et godt introduktionstilbud, hvor den første er gratis eller lignende.

Det har jeg i hvert fald gjort mange steder, og sparet mange mange penge på blæk over årene :-)

Rookie der forsøger at lave tingene selv, har en hobby-side om kaffe, kaffemaskiner, espressomaskiner og lignende.
Vores printer er så ny, at den stadig kører på de medleverede originalpatroner, men vores nabo, som fotograferer og printer meget, har kørt på Inkpros uoriginale i sin Canon Pixma et par år uden problemer.

Vi satte et helt nøgternt regnskab op:

Printeren kostede 799,-
Opfyldning med original Canon (InkPro's priser): 454,-
Opfyldning med kompatibel Inkpro (rabatpakke m. alle 5 patroner): 176,-
(købt enkeltvis ville det koste ialt 196,-)

Besparelse pr. gang: 454 - 176 = 278,-

3 opfyldninger = 3 * 278 = 834,- sparet.

Med andre ord har vi sparet sammen til en ny printer ved at fylde kompatibel blæk på den 3 gange.

Den gamle Pixma 1500 kørte aldrig på andet end uoriginalt blæk fra skiftende leverandører, den holdt i 5 år uden flere problemer med tilstoppede dyser end forventet. Vi skiftede printhovedet for et år siden, da var det slidt op, men med vores forbrug tror jeg ikke det havde været anderledes med originalt Canon-blæk.

Nu er vi så heldige, at vi ikke behøver ligge og bikse med at skifte chippen fra en original over i den uoriginale eller nulstille blæktæller, de uoriginale går direkte i. Ellers havde vi nok ikke gidet bøvle med det.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Skrevet af albino på 02 jun 2012 05:41
 
Nu er vi så heldige, at vi ikke behøver ligge og bikse med at skifte chippen fra en original over i den uoriginale eller nulstille blæktæller, de uoriginale går direkte i. Ellers havde vi nok ikke gidet bøvle med det.
Præcis.

Det er en af grundene til at jeg bruger Jet-tec patroner til min Epson.

De leveres med dobbelt så meget blæk som de originale og med chip. ( 15 ml mod original 7,4 ml )

Jeg giver så kr. 299,- for 6 patroner ( pakke ) - enkeltvis koster de kr. 69,- stk.

De kan fås billigere men i en tvivlsom kvalitet - og så er der det med chippen :-)

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

incclub.com
Der er yderligere 15 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis