7 tips til at score smukke piger

(Myter Om Piger) Piger vil have romantik

At give en pige romantik virker kun, hvis hun i forvejen er vild med dig. Det er ikke sådan, du scorer piger. Tværtimod. Du skræmmer hende væk. Hvis hun i forvejen er vild med dig, så er romantik super vigtigt. Men hvis du opfører dig romantisk over for en pige, du endnu ikke har skabt en tilstrækkelig god tiltrækning og kemi med, så vil du aldrig kunne nå til en seksuel eskalering, fordi du har sprunget nogle essentielle trin over. Se det som en stige: Hvis det går godt, kan du nogle gange godt tage to trin ad gangen, men hvis du forsøger at tage kvantespring uden at have den tilstrækkelige evne, så kommer du til skade.

Den her myte er meget, meget udbredt. Det skyldes især, at pigerne også er hoppet på den. Mange piger tror selv, at de gerne vil have romantik. Og det vil de også gerne, men som sagt: det virker kun, hvis hun allerede er vild med dig. Og det er ikke altid, at pigerne selv formår at skelne mellem den tidlige tiltrækning og den senere kemi og seksuelle eskalering. At være romantisk på de forkerte tidspunkter er ikke tiltrækkende. Det er faktisk decideret utiltrækkende.

Du bliver nødt til at tiltrække hende først. Det skal vi nok lære dig, hvordan du gør, men bare husk: Romantik er typisk ikke tiltrækkende i startfasen. Også selvom dine veninder forsøger at overbevise dig om andet. Også selvom film og medier forsøger at overbevise dig om andet. Der er en tid og et sted for romantik, men det er ikke i den tiltrækkende fase.

Kunne du tænke dig at lærer mere så klik på linket www.dating-hemmeligheder.dk

Hilsen Neil Natura

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
At give en pige køkkenudstyr virker kun, hvis hun i forvejen er opdraget ordentligt. Det er ikke sådan, du får god mad. Tværtimod. Du skræmmer hende så maden brænder på. Hvis hun i forvejen er godt opdraget, så er køkkenudstyr super vigtigt. Men hvis du opfører dig sultent over for en pige, du endnu ikke har givet en tilstrækkelig god kogebog, så vil du aldrig kunne nå til en seksuel eskalering, fordi du har sprunget nogle essentielle trin over. Se det som en stige: Hvis det går godt, kan du nogle gange godt tage to trin ad gangen, men hvis du forsøger at tage kvantespring uden at have den tilstrækkelige evne, så kommer du til skade.

Den her myte er meget, meget udbredt. Det skyldes især, at pigerne også er hoppet på den. Mange piger tror selv, at de gerne vil lave romkugler. Og det vil de også gerne, men som sagt: det virker kun, hvis hun allerede kan lave mad. Og det er ikke altid, at pigerne selv formår at skelne mellem den gode mad og den senere kemi og seksuelle eskalering. At lave dårlig mad på de forkerte tidspunkter er ikke tiltrækkende. Det er faktisk decideret utiltrækkende.

Du bliver nødt til at oplære hende først. Det skal vi nok lære dig, hvordan du gør, men bare husk: madlavning er typisk ikke tiltrækkende i startfasen. Også selvom dine veninder forsøger at overbevise dig om andet. Også selvom film og medier forsøger at overbevise dig om andet. Der er en tid og et sted for madlavning, men det er ikke i den tiltrækkende fase.

Hilsen Nils Natmad
Godmorgen Bent

Hvor kan jeg melde mig til henne
Syntes din undervisning klinger bedst i mine øre.

Med venlig hilsen RH

Lidt er godt - meget er bedre.

Jeg stemmer helt klart for Bent's version!
Det første er jo også bare noget forkvaklet reklamefis fyldt med hjemmestrikket lommefilosofi.

Med venlig hilsen
ktm

Sikke da en eklatant gang fuldemandssnak... piger vil have mænd, der kan lave mad, biler, have, hus, båd og bygge en carport, mens de er i bad!! Alt andet er ligegyldigt...

" Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "

Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

jbr, tænker du på det oprindelige indlæg eller mit?
Mit bør du arkivere under "plat humor og sarkasme", det oprindelige under "esoterisk pladder" :-)

Bent.
Annonce
Skrevet af jbr på 10 apr 2012 20:10
Sikke da en eklatant gang fuldemandssnak... piger vil have mænd, der kan lave mad, biler, have, hus, båd og bygge en carport, mens de er i bad!! Alt andet er ligegyldigt...

Vi fortæller jer aldrig hvad vi vil have. I skal gætte det, eller som minimum, kunne læse tanker.
@jbr: Pokkers, jeg kan altså hverken lave mad, hus, bil, båd eller carport, mens jeg er i bad...

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Kvinder leder efter én mand, der vil dække alle behov.
Mænd leder efter alle kvinder der vil dække ét behov.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis