Tyverialarm uden tilkald

Hej

Jeg vil gerne anskaffe en tyverialarm til mit 1 plans hus.

Det skal være en enkel en, som er pålidelig, skal sende en sms ved alarm og ikke være for dyr.

Havde forestillet mig en med et kontrolpanel indenfor døren hvor man taster en kode for at slå alarmen til/fra. Desuden tilkoblet 1-3 PIR (rumfølere) og evt en eller 2 dørkontakter.

Nogen der kender en god alarm til opgaven eller har en selv?

Hilsen Steen
23 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Steen.

Efter et indbrud fik vi installeret en Alphalot, der opfylder det du efterspørger.
Jeg mener vi gav omkring 5000,- inklusiv montering, men det så meget nemt ud, det som elektrikkeren gjorde.

Den laves vist i Randers, så måske du kunne tage et smut derud.

Alphatronics Danmark * Messingvej 40B * 8900 Randers * Tel: +45 87119900 * Fax: +45 86448245
www.alphatronics.dk

Stor hilsen

Allan

Formålet med at undervise et barn, er at gøre det i stand til at klare sig uden sin lærer.     Elbert Hubbard

Nej jeg har altid nogen i nærheden. Det er også for at slippe for en månedlig udgift. Og jeg har ikke noget særligt af værdi.
Jeg arbejder også meget tæt på mit hus.

Er der nogen der kender til Harald Nyborgs (home-safe)?
Jeg har købt et system fra homealarm.dk og monteret det i min båd. Det har indtil videre fungeret OK. Det fås med trådløs forbindelse mellem sensorerne og alarmenheden. Du sætter bare et simkort i (medfølger), følger vejledningen og så kører det. 

Mvh
Henrik.A
Annonce
HHA. Hvor meget har du købt? selve pakken + opkalder og gpsmodul? altså i alt ca. 2000 kr
Jeg købte pakken til 1695,- og ikke mere.
Jeg har som sagt monteret det i min båd og måtte klippe ledningen til 230V strømforsyningen og så tilslutte ledningen til bådens 12V batteri istedet.

Det smarte er at du kun skal have ledningsforbindelse mellem strømforsyning, alarmcentral og sirenen. Alle de gængse sensorer kører med eget batteri og sender trådløst til centralen.

Ved alarm ringer centralen til de indkodede telefonnumre - og du kan høre hvad der foregår - og du kan slå sirenen til/fra ved hjælp af koder. Desuden sender den SMS'er.

Det er kinesisk,  men OK til prisen efter min mening.

Mvh
Henrik.A

jeg har købt en løsning fra tnm it www.tnmit.dk, gav omkring 2500 kr.
hej Steen
Vi har købt en Guardsman tyverialarm - et ret simpelt startkit, der netop sender en sms når den aktiveres. Vi købte den gennem www.elvvs.dk og vi gav under 3000kr for den. Jeg går ud fra den virker, andet kan jeg ikke sige. Vi har ikke haft indbrug eller forsøg på samme siden

I menuen til venstre på siden, under tyverialarm finder du Guardsmanalarmene som de første, og den pakke vi købte ligger som nr to på listen.

God fornøjelse.
nekaa: har du ikke prøvet at lave et "snyde" indbrud for at se om den virker og sender en sms? ellers er det jo falsk tryghed
Der er yderligere 13 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis