Hejsa
Tak for dit svar,jeg har nu haft alle gløderør ude,og afprøvet dem en efter en,de virkede alle,men jeg opdage en løs fobindelse på det sidste gløderør,som jeg nu gi`r skylden,jeg lavde derefter en prøvestart,brugte lidt dieselstart,og vupti,den gik igang,så nu håber jeg at problemet er løst,jeg har haft mange problemer med den gl. dieselmoror fra 1975,den forige ejer opgav den,så jeg har renoveret den,der var bla. et utæt brændstofsystem,og et utæt kølesystem,en starter,som var totalt slidt op,og ikke kunne rep. fandt en i Sønderjylland,den sidste på brugtmarked,og gearkablet var rusten fast,fandt et brugt på marked-på kølesystemet satte jeg en plastikbeholder på fra skrothandleren satte en envejsventil på tilgangen til impelleren,efterspændte alle delene,og nu er det tæt,og motoren kan holden en konstant varme-låget til termostathuset var utæt,det affotograferie jeg og bestilte et hjem fra England fra BMC-har bare fået smidt Web.adr. væk-hvis der er nogen der har den ,og vil sende den til mig,vil det være fint.
Ps. Man kan ha`meget sjov med sådan en gl.sag-men,så når tingene virker så er man bare en glad mand igen-jeg har nu installert båden med -GPS-Ekkolod-VHF.radio-tv-vidio-steroanlæg-autoradio,og en masse anden elektronik.
Mvh. Svend Aage Peterson
Maribo
Lolland
Go`vind--