Opklodsning af trappe

Hej Jeg er forholdsvis ny herinde og sidder med en lille udfordring. Vi har et trægulv i vores gang som vi ønsker at erstatte med et flise gulv med gulvvarme . Jeg er ved at fjerne det gamle trægulv men min udforing er trappen til første sal, for jeg ved ikke, hvordan jeg får den bedst opklodset og hvordan skal jeg forholde mig når jeg begynder at støbe gulvet i forhold til opklodsningen, håber i kan hjælpe.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
da jeg stod med det samme problem blev løsningen at skrue en lægte fast i forvangen og op til 1. salen hvor den kunne gøres fast til en bjælke lagt på tværs af trappehullet, virket perfekt kunne sagtens gå på trappen
bagvangen skulle gerne være gjort fast i væggen, ellers kan du jo lige give den en karmskrue der, medmindre det er en fritstående trappe?
Der er jo mange muligheder.
Enten opklodser du trappen og støber udenom samme opklodsning i første omgang. Når betonnerer er stiv, (Bambi), flytter du påklodsningen og støber efter.
Eller du du hænger trappen op i etageasakillelsen. En eller flere reglar fastskrues til hhv. trappevange og side i trappehul, eller lign.
Eller du fjerner trappen, det er der sikkert ingen der ligger mærke til. Hvis du er lidt kvik med udstøbningen.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis