vandhane til køkkenet

Hej allesammen
jeg har lige lavet nyt køkken og bryggers og er ved og vælge vandhane, og er så blevet vild med den her kwc eve http://evvs.dk/produkter/451-kwc/41...enbatteri/ 
er der nogen der kender noget til det mærke, og evt ved om det er nemt og få reservedele til ??
Mvh jan
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kender ikke det pågældende blandingsbatteri.
Men bare det at der skal sluttes 220V til en vandhane gør, at jeg ville holde mig langt væk.

Noget helt andet er, at jeg ikke kan se hvad man skal bruge en oplyst vandstråle i en køkkenvask til... det er da vist noget tingel-tangel gejl

" Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "

Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Det hedder GEJL Jan, og er ganske unødvendigt, sikkert også noget der ret hurtigt går itu.
Jeg har et KWC batteri i mit køkken.

Jeg blev anbefalet dette batteri af min køkkenmand. Jeg havde på da værende tidspunkt aldrig hørt om dette mærke. Jeg er ovenud tilfreds med det, det er virkelig kram. Det virker meget robust og de bevægelige dele virker bare meget mere stabile end mange andre og ikke noget "dallerværk". Jeg har dog ikke valgt juletræsmodellen men en mere diskret:

Jeg købte det i tyskland på ebay, der var mange penge at spare.

Hvad angår lys og 220v på blandingsbatteri så ville jeg ikke være synderlig nervøs, men nødvendigheden og geil-effekten kan kan jeg ikke helt forstå ;-)

Skal man egentlig sige undsyld når man har sagt hov...

Det er jo smag og behag...

KWC er produceret i Schweiz. Om det gør at kvaliteten er i top ved jeg ikke. Prisen er som alt andet i og fra Schweiz i top Hvad garantien er ved jeg ikke. Om den kan matche f.eks. produktet herunder, er der nok andre der kan svare på.
Reservedele til KWC koster ikke mere end til andre, så længe man taler indmad, som efter hvad jeg kan finde ud af, leveres af et firma der hedder Europart. Det er masseproducerede ting, som sidder i andre blandingsbatterier også.
Anderledes ser det ud, hvis der skal skiftes greb, m.v. så bliver priserne noget pebrede.

Her er et dansk produkt, med 5 års drypgaranti og keramiske pakninger til ca. 1/10 af prisen:
http://www.tgkshop.dk/product.asp?product=1724

Jeg har selv monteret modellen større i mit køkken, efter at have fjernet et eller andet fint børstet stål design-produkt, til overpris, der var monteret indvendigt med noget lallerværk af billig plastic.
Så ud som en million og efter at have fået udskiftet al indmad, gik der lige nøjagtigt 1½ år... så pissede vandet ud igen alle andre steder end der hvor det skulle

Indtil videre kan jeg anbefale Geysers blandingsbatterier.
Hvor længe de holder...tja, det kan tiden kun vise. Men med 5 års drypgaranti....

Hvis du vil købe KWC produkter, så er det da vist rigtig smart at bestille hjem fra tyskland:
http://www.wohn-freunde.de/index.ph...d=iuvdstyb

Her kan du få modellen du refererer til fra ca. 2500 Kr. i krom.
Måske synes du at børstet stål er pænere... ja, men bøvlet at holde rent.
I køkkenet har jeg alt for meget børstet stål der skal renses og pudses for at se pænt ud.
Jeg synes det er lettere at holde krom rent.

Iøvrigt er jeg ikke nervøs for 220V tilsluttet en vandhane.
Det er bare en total unødvendig risikofaktor

" Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "

Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Den jeg linkede til var også mere for at i kunne se modellen, den jeg har kigget på er uden lys i, da jeg ikke har noget og bruge det til...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis