vil vide noget mere..

det er indgange 50grader.. og her kommer der et billede mere. den sidder på et rør over varmeveksler den er på ca60grader. men det er den ikk mere ind til for 25/5-2010.  

hej jeg tror jeg har et problem med mit fjernvarme mit afkøling står på 50garder og mit fremløb står på ca 60. det har folk sagt at varmen kpmmer nedefra og løbber ud oppefra. det står vist rigtig nu. plus jeg har fyldt vand på 4-5gange i vinter`s. koster det ikk mig flere penge når den kun er på 50grader ind.. el??? jeg ved der her været et utæt rør det blevet der lavet om på først den 25/5-2010.. jeg er bare nysgerrig..  m.v.h Casper
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Få nu den VVS'er ud og kigge........

/ Claus

tak for svar..  ja det vil jeg også gerne. MEN det er ikk mit hus. og huset er delet op i 3 lejligheder bare så du/i ved det. og jeg vil ikk betale for det. jeg har sagt det til mig udlejer. men han vil ikk gøre noget ved det. så hva kan jeg så gøre?? så er der jo kun llo skal se på det. når jeg har penge til det.. hilsen Casper
Om dun bruger dine manglende midler på LLO eller en kompetent VVS'er der lige katser et blik på det og forklarer dig hvad der er galt eller godt, kan vel komme ud på et. Bagefter står du nok bedst overfor din udlejher hvis du kan få fagmanden til at fortælle ham hvad der evt skal gøres, i stedet for LLO, der garanteret vil få hans parader endnu højere op.

/ Claus

tak for svar  hehe ja det er jo lige det.. men skal snak med min udlejer i dag om hva han vil gøre ved det..
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis