Utroligt, hvad man tror folk vil købe....

Her er en oplagt LDS ting...

Og så sparer man ca. 1000-1100 Kr. hvis man laver den selv

Hvis det ser for svært ud, kan den købes her:

http://www.dubuy.dk/dk-1/webshop/ti...raekke.htm

Ja, ja.... hver sin smag

" Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "

Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

30 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Aht. eftertiden synes jeg vi skal have den ledsagende tekst med her:

Knagerække af søm på olieret egetræ. De 5 knager er designet af Thomas Jelinek og her er tale om et helt igennem smukt produkt, der vil få de fleste til at spærre øjnene op. Knagerækken er virkelig solidt udført og måler hele 75x13x5 cm. Klik her for at se ALLE vore knagerækker FØR 1.299,00 DKK 1.199,00 DKK ANTAL: Klik for at gå til budsiden. Du byder ikke endnu. Læg produktet

Sært som ting opfattes forskelligt.
Det er da faldet mig ind, i en snæver vending, at arrangere mig med noget tilsvarende til f.eks. arbejdstøjet. Hver gang konen ser det, får jeg besked på at gøre det om til noget mere stiligt! Men jeg er jo heller ikke designer!

Lad mig gætte på, at den indretning bliver ikke en storsællert! Men jeg tror på, at folk vil spærre øjnene op, når de hører hvad den koster!
Men efter devisen, den der ler sidst, ler bedst, kan det jo være at den gode Jelinek får Den Store Designpris og bliver multimillionær på sin unikke skabelse!!

Med venlig hilsen
ktm

Det er til dato de dyreste søm jeg har set
Men der findes faktisk menesker der ikke er i stand til at slå et søm i et stykke blødt træ, uden at komme slemt til skade eller til grin.
Jeg har en bekendt oppe i Nordsjælland der bruger hele kroppen for at forsøge at slå et 1,1/2 søm i et stykke fyrre træ, jeg forsøgte at lære ham at bruge håndledet det gik helt galt og jeg måtte bede ham om at stoppe, for jeg var ikke i stand til at fortsætte mit arbejde på grund af grin.
Jamen det er jo helt ustyrligt morsomt...

Nu er det ikke fordi jeg keder mig... men jeg skulle lige se om jeg kunne lave noget tilsvarende...

Efter 1minut og 15 sekunder, var denne her klar... og vupti, jeg har sparet 1199 Kr.

Det er sgu´ da en meget god timeløn.

Nu ved jeg ikke om De Herrer lige har lagt mærke til, at jeg har forfinet designet, med skruer?? Nååhhh... det var ellers noget hva´?

P.S. Knagerækken er lavet af gammelt affaldstræ, med en naturlig patina, der vil få de fleste til at spærre øjnene op!!

Kan da kun opfordre andre til at vise deres kreationer indenfor knagerækkedesign

Med venlig hilsen

Jan

moderne design siger i da jeg var otte i 1970 lavede jeg den til

min mors køkken og den blev ikke skiftet før end at jeg lavede

en i egetræ i sløjd

så den skal nok blive et hit på nordsjælland op og ned af strandvejen

men jeg kan godt lide dit opdaterede design det kan du jo sætte til salg
til samme pris som den med sømmene så er jeg sikker på at vi har den
næste storer sag i retssystemmet om at du plagiere og stjæler design

held og lykke med omsætningen og kampen

Dennis

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Annonce
Nu kan du også indstilles til Den Store Designpris for din opdatering af et allerede anerkendt stykke brugshåndværk!!
Er det ikke ligefrem fine messingskruer?

Med venlig hilsen
ktm

waaoow brugskunsthåndværk så kan du mindst forlange det dobbelte

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Husk at skrive, at skruerne er dansk designet af den kendte designer JBR fra LDS i Denmark, så skal det koste kassen. Sælg den gennem Illums Bolighus for kr. 3.750, så holder folk mere af den, og den vil være god til en arvefighte mellem børnene.

Mvh. JørgenE
Det bliver sjovere og sjovere....

Jeg har faktisk tænkt på at stoppe produktionen... sådan inden den overhovedet er kommet i gang
Man skulle jo nødigt ende op i en retsag, som nævnt tidligere....

Nej ktm... det er alm skruer.... den med messingskruer, vil nok lige blive lige lovlig pebret
Udsalgsprisen ville snildt nå op omkring de 2 tudser... og man skulle jo gerne kunne sælge kreationen....

JørgenE... du har fat i noget af det rigtige der.... bare tingene sælges det rette sted... så kan selv det arveste skrammel blive et hit

Var der nogen der sagde "Kejserens Nye klæder" ? Næh, det synes jeg nok at jeg ikke hørte...

Lige om lidt vil jeg, med højre hånd, udskrue 5 skruer... gemme dem til et bedre formål
og så brænde for godt 1200 kr. patina-træ af i brændeovnen.

At jeg så kommer på kant med De Herrer designere i dette ærbødige forum, må jeg se om jeg kan leve med....

Ka´ I ha´ en fortsat fantastisk søndag derude.....

Med venlig hilsen

Jan

ØV ØV  nu havde vi elllers det lige så sjovt

men sådan er det vær gang man kommer i det kreative kunstnerhjørne
så er der altid en der skal hjem når mor kalder

men god søndag til dig også

Dennis

Der er yderligere 20 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også