teleflex.

Skal der laves noget om på en motor, for at sætte teleflex styring til?

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
De oplysninger du kommer med, er da fuldstændigt utilstrækkelige. Du må da beskrive hvad det er for en motor i det mindste.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Næ- ikke hvis den funktion du ønsker virker uden. - Går den direkte til et ror? - Hvis den skal styre på motoren, skal du vel have et beslag til motoren - eller?

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

Mig bekendt har teleflexstyring ikke noget med motoren at gøre, da det er en form for kraftig wire i en form for "rør", der direkte aktiverer roret, men om det kan laves på anden måde, måske, men jeg har ikke hørt om det
Tjaa hvis det er en påhængsmotor, så har det da i høj grad noget med motoren at gøre

Der kræver special beslag til en påhængsmotor, alt eftet type af teleflex og motor.

Såå flere oplysninger hvis du vil have et brugbart svar...
je_ns Nu tænkte jeg ikke lige på, det kunne være en påhænger, men det er jo stadig ikke motoren, der skal laves om på !!!!!!
Annonce
Det er en påhænsmotor, skal have ny, så var det bare jeg tænkte på om jeg skulle ha den med en arm eller sådan noget, så man kan sætte teleflex til? eller om man bare skal købe den med den standarte styre stang? hvor man sidder og styre nede bag ved?
Normalt følger der vist, de armme og beslag med, til den type teleflex, som skrues direkte fast på motoren. (På og igennem det rør, motoren drejer om når den vippes op)

(Der fulgte de beslag med, da jeg på et tidspunkt købte en 50 hk Mercury EPLTO)
Men jeg brugte det kabel som sad i båden, og skulle så have det lille beslag, til kuglekoblingen på teleflexen.
Dog skulle først omtalte kabel, give betydelig bedre styring...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis