MSVCP71.dll

Hej Alle

I forskellige sitiuationer kommerder følgende melding:
EXPLORE.EXE komponenten blev ikke fundet. Dette program kunne ikke starte fordi
MSVCP71.dll ikke blev fundet. Det sker især i forbindelse med åbning billedfiler.Og det bliver ved og ved ,og jeg ved ikke af at jeg vil starte et program.

Er der nogen der ved hvad det betyder og ,da det er ret iriterende, hvad man kan gøre ved det?
På forhånd tak.

Og mange hilsner Kovas

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Kasseren.

Tak for linket. Jeg kan se at jeg har været der før netop ved at google problemet. Gennem linket kommer man til en " gratis registry booster" den scanner så 731 fejl og mangler og tilbyder at reparere 15 og forlanger så betaling for resten. Det er jo nemt at påstå at der er så mange fejl, men jeg føler mig taget i røven hvis jeg hopper på den.Er der ikke nogen der har løst problemet på anden måde?

Mange hilsner Kovas

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
MSVCP71.dll tilhører Microsoft og skulle normalt være på din computer.

Gå i start - kør - skriv: sfc /scannow og klik på ok. Husk mellemrum efter sfc

Din Windows Cd skal sidde i maskinen mens du gør det. Det, som der sker, er at alle manglende og ødelagte systemfiler, bliver installeret/rettet

Går ud fra du bruger XP. 
Hej bilito.

Mange tak for svaret, det lader til at virke.
For at gøre historien færdig så forsøgte jeg på windows support og sendte en mail til dem med beskrivelse af problemet. Bliver ringet op af en mand fra microsoft som kan fortælle mig at det er et windows xp problem og xp suportere vi ikke længere, men hvis jeg vil starte med at betale 500kr så vil han oprette en support sag. Jeg siger at det ka han godt glemme og når microsoft tjener så meget på deres styresystemer kan det ikke være rigtigt at jeg skal betale. dernæst siger jeg at han formodentlig kender til problemet og i den tid han nu har brugt på at hive penge hjem der ku han bare ha skrevet en mail om hvad jeg skulle gøre(det har bilito jo  nu bevist), men nej det var skam en meget kompliceret fejlsøgningsproces. Så tog jeg afsked med den herre. Dette er endnu et argument, blandt mange andre, for at komme igang med linux.

Mange hilsner og atter tak til dette forunderlige forum.

Kovas

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.

Hej Kovas.

Jeg gik ud fra at du ville rulle lidt ned på siden og downloade filen via linket "Click here to go to the download of msvcp71.dll".

Jeg skal nok tydeligtgøre det næste gang, - beklager. Godt at du fik løst problemet.


Mvh. Christian

Annonce
Hej Kasseren.

Tak fordi du prøvede.

Det er nok osse mig der er lidt hurtig til at gi op i det her tilfælde. Jeg kunne se at jeg havde været på siden før og at vi havde downloaded filen, den kom i et zip format vi ikke kunne finde ud af at åbne, og da jeg opfatter disse sider som tilbyder en masse gratis som man siden skal betale for som rigtig besværlige brugte jeg nok ikke nok tid på at forsøge.

Mange hilsner Kovas

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Fjernet af moderator
(Årsag: Ren reklame )

lalala
Jeg kan selvfølgelig ikke garantere men formoder at Kovas har brugt de 6 år som er gået på at skifte sin XP ud med det fejlfrie Linux.

René
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis