Melissa microbølgeovn

Hej

Jeg købte sådan en i Føtex Viby J sidste sommer, så den er jo ikke så gammel.

Her til aften brugte vi den igen. Jeg havde sat noget ind, som skulle have 180 gr. i 35 min.

Pludselig lyder der 2 store knald/brag fra den. Jeg åbnede lugen og så at dreje tallerkenen var i ca. 135 småstykker.

Er det noget man kan gå tilbage til sælger (Føtex)  med. ? Hvis jeg vel at mærke kan finde bonen.

Ved I hvem der producere Melissa produkter og evt. en hjemmeside.
For kan jeg ikke få nogen til at tage et ansvar, skal jeg jo bruge en ny drejetallerken.


------------------------------
Bindestreg1
------------------------------

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tilbage til føtex.. de vil sikkert gerne sende den ind for dig...!

Men kan de betale sig til de priser man kan købe Melissa produkter ?


Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
Hvis du ikke kan finde din bon, er du rent ud sagt på skideren. Så er der intet at hente, du må betale selv. Nu kan sådan en talerken jo heller ikke koste en bondegård.
Har du bonnen og er den stadig læselig kan du få byttet dine glasskår med en ny talerken.
Nå jeg køber ting med garanti på i diverse varehuse, tager jeg altid en kopi af bonnen, varehusene bruger en type blæk der forsvinder fra papiret i løbet af kort tid.
.
Nå jeg køber ting med garanti på i diverse varehuse, tager jeg altid en kopi af bonnen, varehusene bruger en type blæk der forsvinder fra papiret i løbet af kort tid.

Det råd fik jeg i aldi, da jeg købte et tv for nogle år siden. For nylig købte jeg en knallert til konen, og på bare 2 timer var kviteringen falmet rigtigt meget.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Hej

Så har jeg talt i tlf med Føtex.
De vil bestille en ny tallerken med det samme.
Så kunne jeg bare fremvise bonen, når jeg afhenter.

Fin service.


------------------------------
Bindestreg1
------------------------------

skulle du ikke finde din bon er du faktisk ikke fortabt. har du betalt med dankort eller lignende kan du med oplysningerne fra kontoudskriften rigeligt dokumentere købet. Referencen på kontoudskriften for købet er forretninges indgang til at finde bon'en i deres system, så problmet med de selvudviskende bon'er er såmænd ikke så stort.

Ellers kan man jo melde sig til e-kvittering, så bliver man fri for at have selvudviskende papirkvitteringer liggende her, der og allevegne (men aldrig der hvor man kan finde dem igen)

http://www.invoyz.dk/
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis