WebCAM AGK virker ikke

Hej
Jeg har lig investeret et sæt bestående en mus , 2 højtaler og et webcam. Mus og højtalerne virker upåklagelig, men Webcammet virker ikke.
Jeg har fulgt vejledningen som siger man skal installere softwaren først og bagefter tilslutte kameraet.
Jeg prøvede at downloade driver fra deres hjemmeside men fik downloadet nøjagtig det samme produkt som fulgte med i pakken.
http://www.agknordic.com/new/index.php?side_id=174

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP !! webcamet er så flot og lækker i designet, så jeg har ikke lyst til at aflever det , er der mon nogen der kender det produkt og det problem???

På forhånd tak

p /p
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hejsa

Jeg kender ikke det givne produkt. Men tilgengæld har jeg kun meget dårlige erfaringer med AGK. Jeg vil foreslå at du går tilbage til butikken og får et nyt sæt i stedet.
Jeg har tidligere arbejdet i et supermarked, der jævnligt havde agk på tilbud, typisk fik vi 6-9 stykker retur for hver 10 solgte!

Christian

Speedi!
tak or tippet.
jeg tror jeg beholder sættet. jeg har immervæk kun betalt 100 lap for hele herligheden. de 2 andre ting virker fint . Desuden var det en restparti i Netto.
Tak anyway

p /p
det kan være at webcam ikke virker på grund af software konflikt, det kan også være, hvis du er bruger i msn , at din webcam ikke valgt inde i webcam indstillinger.

På forhånd tak :)

Jeg har prøvet på 2 forskellige pc’er hvor den ene har XP og den anden vista. Jeg tror det er software problem og desuden jeg har slet ikke Msn Messenger kørende.
Men efter det har jeg prøvet med en gammel webcam af mærket logitec og den virkede upåklagelig med det sammen.
Jeg tror hvis jeg havde en driver som kun var driver og ikke altmulig dingenot ville det virke.
Jeg har en gang haft lignende problem som jeg løste ved at downloade en dll fil men jeg kan ikke finde den hjemmeside, jeg har googlet det osse .
Tak for hjælpen

p /p
Hvis du ikke har fået det til at virke, vil jeg referere fra dette link:
http://www.itsvar.dk/doctor/thread.aspx?id=159261

Når man installerer cd´en lægger den driverne i mappen c:\programmer\fælles filer\PAC7302

Der er åbenbart en eller anden bug der gør at det ikke er alle PC´er der kan installere korrekt

Åben kontrolpanel - system - harware-enhedshåndtering. Her vil din webcam stå som et gult spørgsmålstegn.

Dobbelt klik og find hvor du kan installere driverne til denne. Når du kommer så langt henviser du til ovenstående mappe og så skulle det gerne køre.

Se billede i fuld størrelse

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis