Hvor kan jeg finde disse bolte?

Hey folkens emotion-1.gif
Ville lige prøve at spørge nogle af jer kloge hoveder herinde emotion-11.gif

Jeg leder efter et sted hvor jeg kan finde disse bolte i DK (eller et land der er nemt at bestille fra):

http://lianteng.en.alibaba.com/product/50365858/201405333/Special_Bolts/Special_Flat_Head_Knurled_Bolt.html
http://lianteng.en.alibaba.com/product/50365857/51694235/Various_of_Special_Screws.html

Det er nok ikke en mulighed at bestille fra alibaba, da man skal bestilel 1mia. bolte cirka, men kunne jo ske at nogen af jer vidste noget emotion-2.gif

Hav en god solbeskinnet dag! emotion-15.gif
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Jeg har da et par ideer...

Hvor mange skal du bruge? Hvis det er relativt få så kontakt dem gennem dit firma og bed om at få tilsendt et passende antal "samples".....

Eller skriv til firmaet og spørg efter en dansk eller europæisk forhandler. Her vil du så efterfølgende kunne købe skruerne.

Eller hvad med at lede i den branche hvor skruerne anvendes. Der må være nogle firmaer der kan levere et antal til dig på rimelige vilkår.

Eller hvad med at rejse derud... besøge virksomheden og blive deres danske agent... Det er et spændende område i sydkina... Jeg har været der for et årstid siden... Men ikke lige hos denne fabrik...

MVH Njord
I øvrigt vil jeg da lige sige tak for linket til dem. deres specialitet er jo netop special skruer. Og dem anvender vi en del af i forbindelse med jobbet. www.fslianteng.com Har du været på deres hjemme side?? Her skriver de at de handler en del med fx frankrig.. Måske kan du få en sending skruer den vej omkring...

MVH Njord
Hej
Hvis de ikke behøver at være forkromet eller forniklet, så kunne skinne skruer til porte måske være en løsning, de er i M6 x 10 eller 15 mm. og ligner dem i første link.
De burde kunne skaffes ved et portfirma.

mvh
Steen
måske har en maskinhandler ( landbrugsmaskiner ) noget som dur.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis